24 במאי 2012

מבט קצר לאחור

חלף סמסטר, פרק זמן לא ארוך שבו התנסיתי בכתיבת בלוג. לכתיבה בבלוג לא ניתנו הנחיות מסודרות, לא ניתן כיוון מוגדר (מעבר לאמירה שהוא מהווה תעודת זהות מקצועית, כך שרצוי שנושאי הכתיבה יהיו תואמים לתקשוב ולמידה).

בהיבט הרגשי עברתי תהליך של תזוזה מסוימת ממקום המכיל צער על הפרטיות ההולכת ואובדת, דרך סוג של השלמה עם העובדה ש"ככה זה עכשיו", ותחושה של תחילתם של ניצנים (בינתיים רק תחושה...) של הנאה מהכתיבה, מהמקום להבעת דעה, מקום של מפגש עם המחשבות שלי, רגעים שבהם מחשבה מתגלגלת למחשבה, וזה דווקא מעניין לי.
פיתחתי את ההתבוננות, את ההקשבה. דברים שראיתי בדרך, שקודם לכן רק ראיתי ולא התעכבתי להקדיש להם תשומת לב, הפכו להגיגים מפותחים יותר, שגרמו לי להרחבת הפרספקטיבה, לרצון להבין טוב יותר את התמונה הכללית, לחקור היבטים שונים הקשורים לאותו עניין.

לרגע אני תוהה מה יקרה בהמשך. האם אתמקד בהיבט ספציפי? האם אמשיך לראות לרוחב הדברים? ואולי כמו בחשיבה רשתית, שהיא עכשיו שם המשחק, זה יהיה השילוב בין שתי האיכויות?

המשך יבוא (בסמסטר הבא).






2 תגובות:

  1. היי עינבל

    החופש בפתח, המבחנים והעבודות מאחורינו...ויש מעט זמן לדפדף ולקרוא את הפוסטים ....מזמן כבר תכננתי, אבל העומס היה בלתי נסבל.מסכימה לגמרי עם הרהורי לבך ונהנתי לקרוא את אשר כתבת.מאחלת בהצלחה בסמסטר הבא,ומקוה שיהיה גם זמן לנוח בקייץ:)

    השבמחק
  2. תודה, בטוחה שיהיה סמסטר מהנה.

    השבמחק

תודה על התייחסותך